Gyakran ismételt kérdések
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
- Vásárolhatok a webáruházadban minden regisztráció nélkül?
- Miért is jó, ha regisztrálok a webáruházadban?
- Mi a teendő elfelejtett jelszó esetén?
- Van lehetőségem telefon keresztül rendelést leadni?
- Megtekinthetem és meg is vásárolhatom személyesen termékeidet?
- Külföldön élek, tudok rendelni nálatok?
- Az összes terméketek raktárkészleten van?
- Vásárlás során, a rendelt termékek közül eltűnt pár darab, elrontottam volna valamit?
- Mi a teendő, ha vásárlásomról nem kapok visszaigazoló e-mailt?
- Milyen fizetési lehetőségek vannak nálatok?
- A rendelés után mennyi idő alatt kapom meg a rendelt termékeket?
- Mi a folyamata a rendelés visszamondásnak?
- Mi a teendő sérült csomag esetén?
- Mi a teendő, ha nem ezt a terméket, vagy másikat szerettem volna rendelni?
- Mi a teendő hibás áru esetén?
Vásárolhatok a webáruházadban minden regisztráció nélkül?
- Igen, az Ebrehab-shop webáruházban regisztráció nélkül is lehet vásárolni!
Miért is jó, ha regisztrálok a webáruházadban?
- Egyszerűbb adat és rendelés kezelés
- Gyorsabb vásárlási lehetősége
- Kedvenc lista létrehozása, ahol bármikor megtalálhatod termékeidet
Mi a teendő elfelejtett jelszó esetén?
- Katt a Bejelentkezés ablak „Elfelejtettem a jelszavamat” mezőre
- Írd be a regisztrációhoz felhasznált e-mailedet
- Az elküldés után egy automatikusan generált jelszót fogsz kapni
- Ezt a jelszót a Profil menü Adatmódosítás pontban célszerű azonnal megváltoztatni
Van lehetőségem telefon keresztül rendelést leadni?
- A korrekt adatrögzítés miatt, ezt a lehetőséget nem tudjuk elfogadni
- Abban az esetben, ha szakmai véleményre van szükséged, keress Minket bátran info@ebrehab-shop.hu, +36304329882
Megtekinthetem és meg is vásárolhatom személyesen termékeket?
- Egyelőre nem rendelkezünk bemutató teremmel, így sajnos személyes vásárlásra nincs lehetőség
- Választás megkönnyítése érdekében arra törekedtünk, hogy mind a termékleírásban, mind pedig a termékek fotózásánál a lehető legtöbb információt a rendelkezésedre bocsássunk
- Bármilyen egyéb információ esetén szívesen állunk rendelkezésedre
Külföldön élek, tudok rendelni nálatok?
- Jelenleg még csak Magyarországra szállítunk házhoz és csomagpontra
Az összes terméketek raktárkészleten van?
- Nagy odafigyeléssel dolgozunk azon, hogy az Ebrehab webáruházban mindig az aktuális raktárkészlet legyen látható
- Abban az esetben, ha nincs, vagy kevesebb mennyiség van az általad kiválasztott termékekből, úgy kérlek írj nekünk az info@ebrehab-shop.hu e-mail címre, vagy pedig a Megjegyzés menübe, a rendelés véglegesítése előtt és felvesszük veled a kapcsolatot
Vásárlás során, a rendelt termékek közül eltűnt pár darab, elrontottam volna valamit?
- A kosárban elhelyezett termékek 1 hónap után törlődnek
- A kosárban elhelyezett termékek nem jelentenek foglalást
- Amennyiben valaki más előtted rendelte meg az adott terméket, az úgy a kosaradból eltűnhet
Mi a teendő, ha vásárlásomról nem kapok visszaigazoló e-mailt?
- A megrendelést visszaigazoló e-mail, a rendelésed leadás után azonnal meg kell hogy kapd
- Amennyiben nem találod a Beérkezett leveleknél, úgy keresd a Spam mappában
- Amennyiben egyikben sem találod, úgy kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a +36304329882-es mobilszámon, vagy az info@ebrehab-shop.hu e-mail címen
Milyen fizetési lehetőségek vannak nálatok?
- Utánvét házhoz szállítás esetén, kézpénz és bankkártyás fizetési lehetőség a futárnál, csomagpontál
- Utánvét és csomagpontra való szállítás esetén, járj utána, hogy melyik csomagpontnál van lehetőség bankkártyás fizetési lehetőségre is
- Banki átutalás (előre utalás)
- Bankkártyás fizetés
A rendelés után mennyi idő alatt kapom meg a rendelt termékeket?
- A szállítás 2-3 munkanapot vesz igénybe
Mi a folyamata a rendelés visszamondásnak?
- Ebben az esetben hívj a +36304329882-es mobilszámon
- Írj nekünk az info@ebrehab-shop.hu e-mail címre
Mi a teendő sérült csomag esetén?
- Az Ebrehabnál nagy gondot fordítunk arra, hogy a megrendelt termékek a megfelelő csomagolásban, épségben jussanak el vásárlóinkhoz
- Amennyiben a csomagolás a szállítás közben megsérült, nem vagy köteles átvenni, de kérünk, hogy minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral
- Amennyiben a csomagolás nem sérült, viszont az általad rendelt termék igen, kérünk, hogy az átvételtől számított 3 munkanapon belül írd meg nekünk az info@ebrehab-shop.hu e-mail címre, fényképeket mellékelve
- Amennyiben 3 munkanapon belül nem kapjuk meg, vagy utólag kapjuk meg reklamációdat, azt nem tudjuk elfogadni
- Reklamációd alapján tudunk mi is a futárcég felé mi is benyújtani a mi reklamációnkat
Mi a teendő, ha nem ezt a terméket, vagy másikat szerettem volna rendelni?
- Amennyiben nem ezt a terméket szeretted volna, kérlek elállási szándék címén írj nekünk az info@ebrehab-shop.hu e-mail címre
- Add fel a 2500 Esztergom, Bánomi lakótelep 29-es számra (Ebrehab kutya-fizioterápia, kutyakozmetika és szájápolás)
- Amint a csomag visszaérkezik hozzánk, úgy az összeg 14 napon belül visszautalásra kerül részedre
- Ebben az esetben a Vásárlót terheli a szállítási költség
Mi a teendő hibás áru esetén?
- Írásbeli reklamációt tudjuk csak elfogadni, amit kérünk, hogy az info@ebrehab-shop.hu e-mail címre küld el
- Pontos, részletes leírásra van szükségünk
- Fotót mindenképpen csatolj
- Reklamációdra igyekszünk mielőbb válaszolni