Gyakran ismételt kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

  • Vásárolhatok a webáruházadban minden regisztráció nélkül?
  • Miért is jó, ha regisztrálok a webáruházadban?
  • Mi a teendő elfelejtett jelszó esetén?
  • Van lehetőségem telefon keresztül rendelést leadni?
  • Megtekinthetem és meg is vásárolhatom személyesen termékeidet?
  • Külföldön élek, tudok rendelni nálatok?
  • Az összes terméketek raktárkészleten van?
  • Vásárlás során, a rendelt termékek közül eltűnt pár darab, elrontottam volna valamit?
  • Mi a teendő, ha vásárlásomról nem kapok visszaigazoló e-mailt?
  • Milyen fizetési lehetőségek vannak nálatok?
  • A rendelés után mennyi idő alatt kapom meg a rendelt termékeket?
  • Mi a folyamata a rendelés visszamondásnak?
  • Mi a teendő sérült csomag esetén?
  • Mi a teendő, ha nem ezt a terméket, vagy másikat szerettem volna rendelni?
  • Mi a teendő hibás áru esetén?

 

Vásárolhatok a webáruházadban minden regisztráció nélkül?

  • Igen, az Ebrehab-shop webáruházban regisztráció nélkül is lehet vásárolni!

 Miért is jó, ha regisztrálok a webáruházadban?

  • Egyszerűbb adat és rendelés kezelés
  • Gyorsabb vásárlási lehetősége
  • Kedvenc lista létrehozása, ahol bármikor megtalálhatod termékeidet

 Mi a teendő elfelejtett jelszó esetén?

  • Katt a Bejelentkezés ablak „Elfelejtettem a jelszavamat” mezőre
  • Írd be a regisztrációhoz felhasznált e-mailedet
  • Az elküldés után egy automatikusan generált jelszót fogsz kapni
  • Ezt a jelszót a Profil menü Adatmódosítás pontban célszerű azonnal megváltoztatni

 Van lehetőségem telefon keresztül rendelést leadni?

  • A korrekt adatrögzítés miatt, ezt a lehetőséget nem tudjuk elfogadni
  • Abban az esetben, ha szakmai véleményre van szükséged, keress Minket bátran info@ebrehab-shop.hu, +36304329882

 Megtekinthetem és meg is vásárolhatom személyesen termékeket?

  • Egyelőre nem rendelkezünk bemutató teremmel, így sajnos személyes vásárlásra nincs lehetőség
  • Választás megkönnyítése érdekében arra törekedtünk, hogy mind a termékleírásban, mind pedig a termékek fotózásánál a lehető legtöbb információt a rendelkezésedre bocsássunk
  • Bármilyen egyéb információ esetén szívesen állunk rendelkezésedre

Külföldön élek, tudok rendelni nálatok?

  • Jelenleg még csak Magyarországra szállítunk házhoz és csomagpontra

 Az összes terméketek raktárkészleten van?

  • Nagy odafigyeléssel dolgozunk azon, hogy az Ebrehab webáruházban mindig az aktuális raktárkészlet legyen látható
  • Abban az esetben, ha nincs, vagy kevesebb mennyiség van az általad kiválasztott termékekből, úgy kérlek írj nekünk az info@ebrehab-shop.hu e-mail címre, vagy pedig a Megjegyzés menübe, a rendelés véglegesítése előtt és felvesszük veled a kapcsolatot

Vásárlás során, a rendelt termékek közül eltűnt pár darab, elrontottam volna valamit?

  • A kosárban elhelyezett termékek 1 hónap után törlődnek
  • A kosárban elhelyezett termékek nem jelentenek foglalást
  • Amennyiben valaki más előtted rendelte meg az adott terméket, az úgy a kosaradból eltűnhet

Mi a teendő, ha vásárlásomról nem kapok visszaigazoló e-mailt?

  • A megrendelést visszaigazoló e-mail, a rendelésed leadás után azonnal meg kell hogy kapd
  • Amennyiben nem találod a Beérkezett leveleknél, úgy keresd a Spam mappában
  • Amennyiben egyikben sem találod, úgy kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a +36304329882-es mobilszámon, vagy az info@ebrehab-shop.hu e-mail címen

 Milyen fizetési lehetőségek vannak nálatok?

  • Utánvét házhoz szállítás esetén, kézpénz és bankkártyás fizetési lehetőség a futárnál, csomagpontál
  • Utánvét és csomagpontra való szállítás esetén, járj utána, hogy melyik csomagpontnál van lehetőség bankkártyás fizetési lehetőségre is
  • Banki átutalás (előre utalás)
  • Bankkártyás fizetés

 A rendelés után mennyi idő alatt kapom meg a rendelt termékeket?

  • A szállítás 2-3 munkanapot vesz igénybe

 Mi a folyamata a rendelés visszamondásnak?

 Mi a teendő sérült csomag esetén?

  • Az Ebrehabnál nagy gondot fordítunk arra, hogy a megrendelt termékek a megfelelő csomagolásban, épségben jussanak el vásárlóinkhoz
  • Amennyiben a csomagolás a szállítás közben megsérült, nem vagy köteles átvenni, de kérünk, hogy minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral
  • Amennyiben a csomagolás nem sérült, viszont az általad rendelt termék igen, kérünk, hogy az átvételtől számított 3 munkanapon belül írd meg nekünk az info@ebrehab-shop.hu e-mail címre, fényképeket mellékelve
  • Amennyiben 3 munkanapon belül nem kapjuk meg, vagy utólag kapjuk meg reklamációdat, azt nem tudjuk elfogadni
  • Reklamációd alapján tudunk mi is a futárcég felé mi is benyújtani a mi reklamációnkat

 Mi a teendő, ha nem ezt a terméket, vagy másikat szerettem volna rendelni?

  • Amennyiben nem ezt a terméket szeretted volna, kérlek elállási szándék címén írj nekünk az info@ebrehab-shop.hu e-mail címre
  • Add fel a 2500 Esztergom, Bánomi lakótelep 29-es számra (Ebrehab kutya-fizioterápia, kutyakozmetika és szájápolás)
  • Amint a csomag visszaérkezik hozzánk, úgy az összeg 14 napon belül visszautalásra kerül részedre
  • Ebben az esetben a Vásárlót terheli a szállítási költség

Mi a teendő hibás áru esetén?

  • Írásbeli reklamációt tudjuk csak elfogadni, amit kérünk, hogy az info@ebrehab-shop.hu e-mail címre küld el
  • Pontos, részletes leírásra van szükségünk
  • Fotót mindenképpen csatolj
  • Reklamációdra igyekszünk mielőbb válaszolni